www.include-you.com

Thursday 14 March 2013

Invitasjon til Ungefunksjonhemmede!



Hei!

Hvilke utfordringer møter du som ung funksjonshemmet i hverdagen? Hva er det kjipeste situasjonene du kommer opp i? Og de beste? Føler du deg av og til annerledes enn dine funksjonsfriske jevnaldrende? Opplever du at de hjelpemidler og produkter som finnes tilgjengelig kanskje er litt umoderne og ikke helt henvender seg til deg? Da vil jeg gjerne snakke med deg!

Jeg en sosial grunder som holder til i Oslo, hvor jeg har mitt eget firma innenfor design av hjelpemidler og produkter rettet mot mennesker med ulike behov. Jeg ønsker å levere funksjonell og funky produktdesign som hindrer sosial ekskludering og begrense følelsen av annerledeshet – særlig rettet mot ungdom.

I og med at ingen kjenner dine behov bedre enn deg, er det for meg som produktutvikler helt essensielt å høre på hva du har å melde gjennom hele prosessen. 

Derfor vil jeg gjerne ha kontakt med deg og høre akkurat din mening om din situasjon, utfordringer og behov. 

Jeg ønsker derfor å invitere deg til å delta i uformelle fokusgrupper, workshops etc for å dele tanker og ideer rundt forbedret produktdesign som kan bidra til å forenkle din og andre unge funksjonshemmedes hverdag og forbedre deres livskvalitet. Jeg tror vi kan skape noe skikkelig bra sammen!

Vil du være med? Ta kontakt med meg! 

Send meg en melding her på Facebook, eller sjekk ut hjemmesiden min www.include-you.com og send meg noen ord via kontaktskjemaet eller e-post. Jeg håper å høre fra deg!

Bli med oss!

Stor takk fra meg 

Justin

No comments:

Post a Comment